Nuurr26 Benim geç döllenme mi yoksa normal mi bilemedim mesela 1 Kasımda 133tü 6 kasımda doktor beta isterken 700lerde gelir muhtemelen demişti 1416 geldi 2 katı olunca acaba ikiz mi diye bi geçirdim içimden bir de tansiyon sorunu yaşadım 1 2 gün yüksekti nedenlerinde çoklu gebelik diyordu hala bi acaba mı diyordum ama aynı dönem olan bebişlerin betalarına bakınca normal mi hatta biraz geç mi emin olamadım 😁