GirlandBoy_Mom Arzu45 bende uygulamaya göre 4+2 yim yarın randevum bakalım beni neler bekliyor😂 tebrik ederim canım bu arada
Mmehtappp Bende 141 ile öğrendim sonrasında 260 çıktı bir hafta sonra da keseye gittik işte vallahi beklemek çok zor
Dml2 Katya1 kahve rengi leke yerleşme kanaması ama acile git progestan başlayabilirlet eğer keseyi görürler ise bide sıkışık git su iç karın üstünden öyle bakarlar
Abcdfghe g_b1903 sanmıyorum ama olursa da güzel olur ben isterim😂😂 beta 2 günde 4 katı arttı 2422 den 8230 çıktı
Nuurr26 Abcdfghe umarım canım evet bende sürekli sürekli gitmek istemiyorum bazen belirtilerim olmuyor korkuyorum. Haftaya gitsem sonraki hafta yine çağıracak strese gerek yok. Kanama olmadıkça ya da çok şiddetli ağrı yoksa bende bekleyeceğim hepimize sabır diliyorum 🙂
Dolunay_dolunay Arzu45 5+2 uygulamaya göre daha keseyi görmedik 25 kasımda hem kalp sesi hem kesesi için gün sayıyoruz💖🐣
Zadi20 Bizim bugün 6+2, ikiz bekliyoruz cuma günü kalp atislarini gördük ♥️ Persembe tekrar gidicem kontrole