Meltemm21 Kubrakaraduman sancım çıkmıyor nişan gelmesi de yok doğuma dair hiç bir belirtim yok maalesef
Simgesell34 eminebakal3 kasılmalar karında ve alt kısmında oluyor dimi vurup geçiyor 30 sn fln 3 gündür şiddetli şekilde bnde çekiyorum anlayamadım gerçek mi diye 40+2yim
Simgesell34 Kubrakaraduman bütün tuşlara basiyorum 40+2 feyiz gelmiyor kasılmalar var alt tarafımda ağrı oluyor keskin şekilde ama yok bizimki
Kubrakaraduman Simgesell34 arkadaşım 40+3 te biriside 41 haftada doğum yaptı ümidimizi kaybetmeyelim 😂🙏🏻
Arzuyn Kubrakaraduman keşke bana da geçse iş nedeni ile şehir değiştirmek zorunda kaldık ben öyle olunca özel de çalışıyordum işi bıraktım geldiğim yer de tüm gün evdeyim bütün düzen değişince günler geçmiyor geliyor bana
Kubrakaraduman Nurbanusancak yaa benimde 3-4 defa 80-100 çıktı hatta 40 üstüne doğum sancısı diyolarmış galiba ama gelmiyolar 🥴