Nurbanusancak Kubrakaraduman son 20 gün ama doktorum 40’ı tamamlamaz sancılar var diyor beklemedeyim🥰🥲
Simgesell34 eminebakal3 kasılmalar karında ve alt kısmında oluyor dimi vurup geçiyor 30 sn fln 3 gündür şiddetli şekilde bnde çekiyorum anlayamadım gerçek mi diye 40+2yim
busra_basturk Kubrakaraduman uygulamada 75 yazıyor ama erken gelicek gibi öyle hissediyorum inşaallah gününde doğar doktor da erken gelir dedi
Meltemm21 Kubrakaraduman son 4 gün artık gelsin diye elimden geleni yapıyorum ilk doğumum olucak sancı gelse de doğru düzgün anlamıyorum
busra_basturk Dimple7 bir takım sağlık sıkıntıları var da Beyninde ventriküler de genişleme var eğer büyümeye devam ederse sezeryanla doğum olucak durursa normal olucak
atesnzm Kubrakaraduman Uygulamaya göre son 19 gün ama kızım hem çok boylu haftasına göre hemde kilolu 3 hafta önden gidiyor duruma göre sezeryan olabilir de belli değil beklemedeyim kanala girmiş kendisi geçen hafta çok baskı var bugün bakalım bekliyorum🫠
Civeleksu Kubrakaraduman aynı bizim de 9 ama gelesi yok hanımefendinin heralde bi heyecanla bekliyoruz
Meltemm21 Kubrakaraduman sancım çıkmıyor nişan gelmesi de yok doğuma dair hiç bir belirtim yok maalesef