Glstan27 iremakl27 bende anka hastanesine gidiyorum hem evime yakin hemde cok iyi bi doktor muane ucreti 105 tl ama dogum ne jadar bilmiyorum zaten burda yapmiycam vizemi bekliyorum yurt disina gidicem esim orda gidene jadarda anka hastanesine devam edicem 10 haftalik oldum pazartesi cagirdi cinsiyeti erken soyluyor insllah benimkinide soyluycek bu zamana kadar kime soylediyse hep dogru cikti kese yapisindan biliyor 🙏💕
Tugsal Glstan27 canim anka hastanesinde hangi doktora gittin ? Bende ankaya gidiyorum merak ettim dru seninki baska mi acaba
G-D27 Ben amerikan hastanesi Ramazan Sürücüye gidiyorum çok sevdim doktoru. Doğum fiyatı sormadım daha küçük olduğu için
Mervebuglemsura Asli22irm korkma canm. Rabbım kolaylığını veriyor.. Benimki hızlı oluyor biraz.. Sancimla dogumumun arası 2.5 saat🙈🙈inşallah seninki de benimkinden kolay olur.. Nasıl olduğunu anlamazsın... Bu arada benm 3.dogumumdu.onunda etkisi vardır belki🤗🤗
Guclu Bende ncr 'ye gidiyorum dilara basat a çok bilgili ilgili bi doktor muayene ücreti 95 tl sezeryan doğum sayısına göre değişiyor
Mervebuglemsura Emelykp ben gitmedim bilmiyorum ama giden tanıdıklarım var. Memnun olduklarını söylüyorlar..
gmz27 Emelykp Sezen hanım benim doktorum, ben memnunum. Her gittiğimde güzel güzel enine boyuna inceliyor bebeğimi, insanı gereksiz strese sokmuyor.16. Haftamda tanıştım kendisiyle doğuma kadar devam etcem inşallah
Deletedmom315 Glcdmrdmr bende Amerikan Hastahanesi Faruk Bekir’e gidiyorum ilk defa geçen hafta gittim bakalım diğer kontroller nasıl olcak
Bebisim27 Deletedmom315 çok güzel bir doktor canım doğumu da çok güzel yapiyo herkes çok memnun kaldı doğum ucteri ne kadar acaba sordunuz mu🤔
Emelykp gmz27 evet bende geç tanıdım fakat çok içime sindi. Dediğiniz gibi çok ilgili bi doktor tatlı güzler yüzlü. Çevremde bilen kimse yok bende sorup fikir sahibi olmk istedim.
gmz27 Emelykp Umarım doktorumuz sayesinde sağlıkla kavuşuruz kuzularımıza☺️ Kaç haftalıksınız siz şuanda
ikincibebek2 Akademi hastanesi Aysun Alcı Ekinci'ye gidiyorum mükemmel bi doktor ilk doğumu mu 18 ay önce yaptım şimdi 22 haftalık hamileyim yine ilk tercihim Aysun hanım oldu ilk doğumun da 1000 tl ödedik sezeryan oldu doğumum bunu normal düşünüyoruz bakalım ne olacak şimdilik güncel doğum fiyatlarını bilmiyorum 😍
Ftmanzlm Hanımlar iyi akşamlar ben 2. Bebeğime hamileyim 5haftalık. Kızımda nazire hanıma gitmiştim temmuzda gelişmeyen bir hamilelik geçirdim ve düşük yaptım. Şu an başka bir doktor arıyorum hatem cok kalabalık tüm gün sıra bekliyorsun gidince o yüzden ilgili kalabalık olmayan bir doktor arıyorm
Pureloveee Ftmanzlm hastane değil kendi kliniği var Yasem iş merkezinde Çetinkaya’nın orda muayene ücreti de en son 300 TL ydi 1 ay içinde bir kontrol hakkınızda var doğumları da genelde Sanko ncr medikalpark falan oralarda yaptırıyor