burcis merhaba muayene ücreti değişti mi 1 ay önce 120 tl idi 95 e muayene oluyordum oyak indirimi ile? Bir de süsleme de net konuştunuz mu kapı süsü ikramlık içind e mi. Ben sadece süsleme yapıldığını biliyorum daha net konuşmadık hiç. Doğum oyak olunca 1200 kusura denk geliyor sanirim bu hafta gittiğimde konuşacağız insallah 36 haftalık oldum siz?