Glcdmrdmr Sezgin Anlıyorum Canim seni gerçekten Doktor o kadar önemli ki Soklanmis balık alsanız buzluktan çıkarıp tüketirsiniz ceviz felan yiyin bol bol kilo içinse bu kimseyi ilgilendirmez bebeğinizin sağlığı yerinde olsunda doğum sonrası verirsiniz zaten
Sezgin Glcdmrdmr ah canım dünyanın balığını alıp da döndüm. İnşallah bundan sonra daha iyi olur. Ceviz muz yumurta yiyorum. Ekmek tüketmiyorum ama yine de kilo alıyorum anlamıyorum sürekli kilo alıyorum.umarın her şey yoluna girer sağlıkla al bebeğini kucağına. 🙏
Glcdmrdmr Sezgin Amin inşallah ikimizde. Boşver kiloyu inan bebeklerimiz sağlıklı ya çok şükür 2 ay dışımızı sıkarız istediğimiz kiloya ineriz mühim olan o minooslar 🤗😇
Merveee277 Sevsav çok iyi bir doktor gerçekten benim kuzenimin doktoruydu ailecek hayrandık 😊 acaba son 1 ay kala gelsem doğuma kabul eder mi çünkü ben vanda yaşıyorum ailem antepte. Bir de hangi hastanede yaptırıyor doğumu biliyor musun?
Sevsav Merveee277 aynen ben de çok memnunum. Eminim kabul eder genellikle hatem hastanesi ama tabii kişinin tercihine de bağlı.
Prensesduru Hatem hastanesi yilmaz Gencoya gidiyorum ,önceki doktorum Abdullah göymendi ben çok memnunum kendisinden aslında sanko hastanesinde medical park hastanesine geçtiğini duydum ikinci hamileliğim yilmaz beyin muayenesi çok kısa sürüyor
Yaser27 iremakl27 ama hatice hocaya da değer ya ben çok riskli bi ameliyat oldum ve ondan sonraki gittiğim tüm doktorlar çok.güzel bir ameliyat olmuş dedi ve çok da ilgili hatice hanım.
Sevsav Gizemm4 muayene ücreti 300 lira. Bir muayene bir kontrol oluyor. Hemüz doğum ücretini sormadım.
Mervebuglemsura Asli22irm maşallah. Bn doğum yaptım. 3aylik oldu oğlum. 🥰Darısı başına inşallah.. Hayırlı ve sağlıklı doğumlar diliyorum 💐
Mervebuglemsura Asli22irm korkma canm. Rabbım kolaylığını veriyor.. Benimki hızlı oluyor biraz.. Sancimla dogumumun arası 2.5 saat🙈🙈inşallah seninki de benimkinden kolay olur.. Nasıl olduğunu anlamazsın... Bu arada benm 3.dogumumdu.onunda etkisi vardır belki🤗🤗