Kızlar ben de bu konudan muzdaribim bir oğlum var 2.5 yaşında ona hamileyken bıçak gibi kesip bırakmıştım 3. Ayda sigarayı ve emzirme bitene kadar içmemiştim. Şimdi de 24 haftalık gebeyim ve bebeğimde tek umblikal arter varmış biraz riskli geçiyor gelişimi açısından, bunu öğrenmeden önce ara sıra 3 4 tane kadar içiyordum öğrenince direkt bıraktım ama bir iki hafta sonra resmen stresten kabarmaya başladım şimdi günde yine 2 tane falan slim içiyorum içmeyince daha çok stres oluyorum içince de vicdan azabı çekiyorum nasıl olacak böyle bilmiyorum 🥺