Melosum34 Nur0961 İstanbul’da yaşıyorsan lider kargoyu arayıp ne zaman geleceğini öğrenebilirsin söylüyorlar
Elvygt56 Nevruzzdmr evet bende ilk çocuğumda basvurdum evde olmadığım için ertesi gün getirdiler şuan gene başvurdum az önce yola çıkmış diye mesaj geldi ne zaman geldi bilemem artık aradım 153 bana dedi kargo akşam saat 10 kadar dağıtımda olur bekliyorum
Nur0961 bisbis benim ev bizim hemde araç var o arkadaşında kendinin mis ben başvurdum red gelmişti o söyleyince tekrar başvurdum onaylandı😊
Zeynepgmsbs61 Nur0961 benim üstüme de araç var ondan iptal oldu sanırım olumlu sonuclanmamıştır durum: askıda yazıyor tekrar basvursam olur mu acaba😟
Zeynepgmsbs61 Nur0961 merhaba ben aradım gene ama hâlâ dosya askıda diyor başvuru yapamıyorum yeniden 🥹
Babymom07 Sivassli58 bebek doğduktan sonra geliyor diye biliyorum kimliğini falan istiyor çünkü bana geldi gayet güzeldi