mihraninannesi55 bende pendikte oturuyorum başvurdum ama askıda yazıyor onaylamadılar sadece arabamiz var kirada oturuyoruz daha sonra yeniden basvursam olurmu acaba
Sehnaz34 Sivassli58 merhba İstanbulda yaşıyorum benimkide öyle oldu 15 güne filan geldi en geç gelen kurye firmasını aradım.öyle söylediler ve geldi
Nur0961 Elvygt56 evet geldiği gün bebeğimde geldi biraz erken oldu ama çok şükür sağlıklı ve yanımda 🥰
Elvygt56 Nur0961 maşallah Allah analı babalı buyutsun insAllah darısıbana ve butun hamile arkadaşlarımızın başına olsun☺️
Zeynepgmsbs61 Nur0961 merhaba ben aradım gene ama hâlâ dosya askıda diyor başvuru yapamıyorum yeniden 🥹