Nevruzzdmr Uykusuzz_koala İbb sayfasinda başvuru yapabilirsin yada yenidoğan destek paketi basvuru yazarsan cikar
Nur0961 Sivassli58 başvurdum bakalım ama şu ki şuan araç var bizde ozaman yoktu yine red gelicektir şansımı denedim😂😂
Nur0961 Sivassli58 canım bu sefer doğum bekleniyor yazdi sendede öylemi yazılmıştı diğeri dosya kapandı denmişti
Nur0961 Sivassli58 selam canım bu sefer benimde onaylandı kargoya verilmiş diye mesaj geldi çok sevindim valla😍😍😍
Melosum34 Nur0961 kargo mesajı da aldıysanız en geç 2 güne geliyor hayırlı olsun güzel günlerde kullanın inşallah ☺️🌸