busrax_ Slmcnmyeniben en son eylülde regl olduysanız ve 29 gün geçmiş görünüyorsa düzensizlik var ve bir problem olduğunu gösterir doktora gittiniz mi
Slmcnmyeniben busrax_ evet düzensizlik var zaten ama bu kadar gecikmezdi hiç doktora randevu bulamıyorum malesef😔 bulsam gidecegim regl olmayı bekliyordum hormon testi falan yaptırırım diye ama olmadım sabahta leke görünce şüphelendim
GirlandBoy_Mom Slmcnmyeniben bi sıkıntı olabilir canım şuan ne desem yalan olur ama inşallah bi sıkıntı yoktur
Slmcnmyeniben GirlandBoy_Mom inşallah bi sıkıntı yoktur bu ay hiç yasamadigim şeyler oldu hiç böyle leke olduğunu görmedim mesela hiç göğüslerim ağrımazdi bilmiyorum değişik seyler
Slmcnmyeniben GirlandBoy_Mom evet geçen hafta kan verdim negatif çıkmıştı geç döllenme mi diye düşünüyorum ama geç döllenme de bu kadar geç olur mu bilmiyorum