Sabah uyandığımda iç çamaşırımda 1 damla 🩸 lekesi vardı aceba neden olabilir aklıma takıldı en son Eylül de regl olmuştum 9 unda bitti bir daha olmadım önceden bazı belirtiler vardı kan verdim iki kez negatif çıktı iki kez de evde test yapmıştım onlarda negatifti. Bir şey yoktur diye regl olmak için macun almistim onu kullaniyordum takvime göre 29 gün geçmiş gösteriyor ama böyle olması aklımı karıştırdı başına gelen var mı aceba