KurabiyeninAnnesi123 Masym34 3 yıl arayla oldu aralikta 2. Bebegimi dogurucam kizim 3 yaşına girmiş olucak 3 ideal bir yaş araligi daha erken cok zorlaya bilir bana kalsa 5 6 yaş araligi olsun diyordm süpriz bebek oldu ama iyiki o kdr yaş araligi olmamiş kizim kendine yete biliyor kendini istediklerini ifade ede biliyor kardeşini de şimdi den cok seviyor dha erken olursa cok zorlana bilirsiniz ikisi de size muhtac kendilerini ifade edemiyorlar beden olarakta psikoleji olarak da yıprata bilir 3 yaş cok cok ideal bir yaş farrki bence benm fikrim
Mzzz İlk bebeğim 13 aylık 2.de 3 günlük ☺️☺️ kesinlikle kendin bakacaksan tek başına bunu kendine yapma hamileliğim çok zor geçti kocaman gobekle oturup kalkmak her şey çok zor oluyordu ve peşinden kostugum bebeğim vardı vücudum 80 yaşinda gibiydinartik ☺️ doğum sırasında ilk bebeğimi kime bıraksam diye dert edinip durdum aklım hep ondaydi 🙄 yardım edenin var suanlik ama çok zor ikisi birlikte ağlıyor açılıyor altını pisletiyor 😭 yani durum vahim
Simge04 Masym34 Ben kızım 4 aylıkken hamile kaldım. Suan kızım 1 yaşına girecek 8 aylık hamileyim, aralarında 1 yıl 1 ay olacak 🙏🏻 Ben fazla beklemek istemedim, çünkü kızım beni hiç zorlamadı yani hamileliğimde hiç yorulmadım daha küçük olduğu için
Bubu_ Masym34 ben doğum yaptığımda kızım 4.5 yaşında olacak bebek bebekliğini yaşamadan abla abi yükü binmesini istemiyorum açıkçası bazen hala düşünüyorum 4.5 yaş az mı diye tercih meselesi tabiki ☺️🙏🏻
Mrsacar Masym34 kızım 2 yaşında ben şuan 3 aylık hamileyim doktorlarında tavsiyesi en az 2 yıl bekleyin diyorlar hem anne hem bebek açısından daha sağlıklı
Kuumsaal77 Hanmoncel benim kızım var doğacak olan erkek 😄 ama ben kızımın anlayışlı olacağını düşünüyorum sever kollar çok istiyor çünkü illaki kıskanma olacaktır kardeşler bunlar bizim için önemli olan dengeyi koruyabilmek ikisine karşı☺️
Hanmoncel Kuumsaal77 kız çocukları başka ya ıkinci annesı bile olur kardeşine Rabbim sağlıkla alalım da bı şekilde büyürler kardeşler
Merve_kucuk Masym34 Bu kişiye bağlı durum ama bana göre ⅘ yaş ideal. Kızım kardeşi doğduğun da 5 yaşında olacak bana göre gayet iyi bir yaş aralığı
Ceylanonuk_ Benim kızım 3 yaşına girdi bende 6 aylık hamileyim bence ideal bi yaş aralığı çok uzun bir yaş olsa aralarında çok zorlanırdım tabi herkesin fikri farklıdır.
afra119- Masym34 normal doğum yaptıysanız, hiç beklemeyin derim çünkü gerçekten arkadaş gibi büyüyorlar hem sürekli size darlamaz büyüdükçe kardeşiyle oynarlar belim oğlum 3 buçuk yaşında çok sıkılıyor şimdi hep arkadaş arıyor şimdi 5 aylık hamileyim sezeryan doğum olduğu için biraz ara verdim cesaret edemedim hemen yapmaya
Masym34 afra119- normal doğum yaptım akışına bırakıyorum artık 7 sene sonra kızımız oldu yaşımız da geçiyor tahammül seviyesi azalıyor bir yaştan sonra
defnevedoruk Masym34 kızım 19 aylık kardesiyle araları 27 ay olucak😊 biz öyle olsun istedik şükür nasip oldu
ikibaloglanannesi Oğlum 21 aylık şu an ikinciye hamileyim 4 aylık planlı oldu ikiside. İkincim doğunca 1 numaram 26 aylık olacak🌸
Kadze Masym34 valla ben bir yaşındayken istedim eşim kıyamadı istemedi. araları 3 yaş keşke ara vermeden yapsaydım ikisinin zorluğu bir çıkar ikiz gibi büyürdü düşüncen varsa bence çok açma arqyı ya 5-6 yaş olsun yada bir bir buçuk yaş
babygst Masym34 sakın o hataya düşme tüp bebek sonrası doğal olmaz dediler 3. Ayda kaldım şimdi doğmak üzere bebekte 11 aylık psikolojim berbat halde