Masym34 İkinci çocuğunuz kaç yıl arayla oldu sizce ne kadar süre olması lazım , 6 ay oldu doğum yapalı ara vermesem mi diyorum yaş farkı olmasın diye
Kuumsaal77 Masym34 kızım 3 buçuk yaşında şuan 4 aylık hamileyim araları 4 yaş olacak ben ideal yaş olduğunu düşünüyorum ama herkesin fikri farklı tabiki. Tavsiyem sizin sağlığınız için en az 2 yıl beklemeniz 🫶🏻
Nazlimom Masym34 bence 4-5 yaş en ideal yaş yürümeye başladıktan sonra cok hareketli oluyor oğlum şuan 3 yaşına giricek hiç yerinde durmuyor 2. Cocukta olsa şuan çok zorlanırım bence biraz bekleyin
atlasinannesi_ Masym34 16 aylık oğlum var ayın basindan beri deniyoruz. Yumurtlama zamanında olduğumdan mi yoksa döllenme mi var bilmiyorum kasik agrimdan duramıyorum bence çok istiyorsanız bile 1 yaşına girsin. Bana kalsa araları 3 yaş olsun çok istemiştim ama eşim de ben de bebekleri çok sevdiğimizden borçları da kapatınca yapmak istedik. Bakabilecek durumdaysaniz yapabilirsiniz kimseye aldırış etmeyin
Nazan_Sarenaz67 Masym34 8 yaşında kızım simdi de 36 haftalık hamileyim kızım kendi ihtiyaçlarını görüyor. Bu benim için çok önemliydi
Wolf13 11 Aylik bebeğim var , 3 aylık hamileyim.. ben ara vermeyi tercih etmedim sonradan daha zor olur diye, hayat şartları yaşantımıza göre en iiyisi bu şekilde olur diye böyle karar verdik eşimle
Hanmoncel Kuumsaal77 bızde aynı 3.5 yasında oğlum var şuan 18 haftalık hamileyim herkesin kendı fıkrı kımseye karışmak istemem ama bu yaş sınırı bile az dıye düşünüyorum erkek annesı olmak gerçekten çok zor doğum yaptıgımda tek temennim oğlumun kardesıne çabuk adapte olması ve kabullenmesı Rabbım bütün annelerin yardımcısı olsun
Masym34 atlasinannesi_ bende çok seviyorum geçim derdimiz yok çok şükür ya bide büyünce kıskançlık daha fazla olmuyor mu
zeynosileannis Masym34 ben 2 yaşına gelmesini bekledim tuvalet eğitimini falan verdim araları 2 yaş 9 ay olacak konuşabiliyor da kendini ifade edebiliyor en azından sebepsiz ağlamalar falan olmaz 6 ay çok küçük hem kendiniz hem bebeğiniz için biraz daha beklemek daha iyi olabilir
atlasinannesi_ Masym34 tâbi ki fazla olur fakat bu bebeğinizin biraz tadını çıkartın sonra tekrar düşünmenizi tavsiye ederim
bahardaa Masym34 kzımın iki yaşına az kaldı iki yaş sendromu neymiş öyle dünyam şaştı 😅 şimdi hamileyim baya zorlanıyorum 3 yaşta zor diyorlar bence ideal 4 yaş
Masym34 bahardaa 😞bilemedim görümcemin ikiz bebeği var onları görüyorum beraber oyun oynuyorlar birbirlerini koruyorlar çok hoşuma gidiyor
eylul031989 Masym34 Kızımla kardeşi arasında 6 yaş olacak. Kendi işini görebiliyor ve hatta bakımda bana yardım etmeye bir o kadar istekli.
Hamide_00 Masym34 oğlum 3 yaşında bende 6 haftalık hamileyim bence en ideal bu zamanlar diye düşünüyorum 4-5 yaş 🥰
Kuumsaal77 Hanmoncel benim kızım var doğacak olan erkek 😄 ama ben kızımın anlayışlı olacağını düşünüyorum sever kollar çok istiyor çünkü illaki kıskanma olacaktır kardeşler bunlar bizim için önemli olan dengeyi koruyabilmek ikisine karşı☺️
Hanmoncel Masym34 bu sizin ıkısıne birden bakabılmenızle alakalı bence evet arka arkaya olan çocukların yanında hep bı oyun arkadaşı var vakıt geçire bildiği ama bu ıyı yanların kötü tarafları da var bazen bırıne yetemediğimi düşünüyorm sürekli arkalarında bilemiyorum ben cesaret edemezdım açıkçası büyüyünce güzel olur ıkısı bırden ama o pıskolejı çok agır gelır özellikle tek basın uğraşıcaksan