Masym34 ben kızım 4 yaşına girdiğinde hamile kaldım hamileliğim çok rahat geçiyor her şeyin farkında.6 aylık bebeğe bakmak şu an kolay geliyor ama hareketlendikçe zorlaşacak o gezinip ortalığı karıştırıp sürekli düşerken yeni kardeşi olmuş olacak ama peşinde de sürekli gezmeniz gerekecek.ama olamaz mı olabilir tabi 3-4 yıl sonra tamamen rahat edersiniz.ben şu an kızımla yerde bile uzun süre oturamiyorum göbeğimden hamilelik de çok zor geçer sizin onu da göze alın