-monika ilk doğumum özelde oldu. Gece boyu herkes yanımdaydı, doğuma eşim girdi hatta bebeğimizin kordonunu eşim kesti, el ele çıktık doğumhaneden, ilgi alaka, tek oda her şey çok iyiydi. İkinciye hamileyim yine özel düşünüyorum, yine aynı doktoruma gidiyorum. Evet masraflı ama en son 1 bilezik bozdururum hiç bir şey benim ve bebeğimin konforundan önemli değil. 🥰