Ben 1.dogumumun takibini devlette yaptım dogumumu Ataşehir avicennada gerçekleştirdim.şuan 2 ye hamileyim yine devlete kontrollere gidiyorum aralık sonunda hastanemi seçmem lazm son ay yine özele gidip doguracağım ama hastanem bellisiz avicenna pahalılandı baya bi çamlıca medipolü araştırıyorum emin olursam oraya başlıyacagm.Ve öyle lüks bi geçimimiz yok ama devlette dogum istememe sebebim hangi dr un dogurtacagını bilmemem,asistanlarn dogunda olması kalabalık ortam,yakınlarmdan kimsenin yanımda olamaması ,oglum 2 yaşında onu her an görememe ihtimali