MerveTaer siz şaka mısınız ya 😡😡 adam kadını aldatmış bunun daha ötesi mi var??? Boşanmak dünyanın sonu değil, ben dört yaşımdayken annem babam ayrılmış, babamı hiç görmeden sadece cenazesine gittim ve annem de çok iyi bir anne değildir ve ben şimdi alanında başarılı bir akademisyenim. Çok da şey başardım bu hayatta. Yalnız büyütmek kolay değil ama insanın önce gururu onuru gelir. Bir adam sizi aldatıyorsa trk yapmanız gereken oradan ayrılmaktır. Neden birço erkek yapmıyor? O zaman yapan adamın karakteri yok demektir. Çocuk yalnız biyüyünce hemen bir şey olacak diye bir şey yok. Aksine böyle bir aile ortamında büyümesi çok kötü bir şey. Bu kadar oanik yapmayın. Kadın dediğin güçlü olur, kimseye muhtaç olmadan kendi ayakları üzerinde durur. Aynı şekilde çok güçlü bir adama denk gelmediyseniz bu bir tecrübe olarak kenara konmalı ve yolunuza devam etmelisinizdir.