MerveTaer bende hâlâ görünmüyorum babamla , anneme ayrılmasını ben söyledim o da yıllarca katlandı bizim için. Ama hep mutsuzluk vardı ailede. Defalarca denedi olmadı. İki kişi arasındaki diyaloğu bilmiyoruz, adam belki arkadas cevresind uyuyo uzaklasırsa düzelecek, belki de hiç düzelmeyecek. Bunu iki eş karşılıklı konusarak cözecek. Bende sizin gibi düşünüyorum tamaö ilk hata değil ama ortada bi bebek var, çocuk da değil yani vr ülkemizde ne yaşam şartları müsait ne de kimse gelip boşanmıs kadına acaba sorun neydi dşye sormadan kötü kadın muamelesi yapıyor. Hakkında hayırlısı olsun ben önceki mesajımda da dedim , bebeği ve kendisi için doğru olam kararı verir inşallah, ama sakin kafayla düşünmrsi gerek ..