Affettikçe arsızlasacak bunu kabul et . Kimse sana ayrıl ya da affet diyemez ama kabullendikçe sen bu durumu devam ettirecek .. bazıalrı hemen aman aranı soputma sahip çık felan demiş ama arkadaşlar biraz aşın su saçma düşünceleri kimse sizin kocanızı kandırmıyor aklı YÖK mü kaç yaşında en az bunlarınyasadıpı kadın kadar suçlu ... evet bebeğini üzme ama onu çekmek ya da bunla yasamak zorunda değilsin bi kez geliyoruz dünyaya bosanmakda hak .. hiç yoktan ailenin yanına git uzak kal .keyfine bak .. ben bile tiksiniyorum böyle adamlardan