FHKK Sinemtzr Yaa canım stres yapma kim bilir ne tür inanlar geliyor doktor orana bile bakmaz emin ol 😊
Eliiii Ayguns ben kullanmıştım ve doktorum asla kullanma demişti çünkü lenf bezlerimi şişirmişti enfeksiyona neden olabiliyor demişti doktorum zatem ondan önce lazere gidiyodum şimdi de agdaya gidiyorum bence kullanma ☺️
Ayguns Hulya57 veet’in tüy dökücüsünü kullanmıştım ben hemen alıyordu ama işte hamile olduğumu öğrendiğimden beri maalesef sadece jilet kullanıyorum şimdilik
Hulya57 Ayguns agda cok canimi yakıyo jilet istemiyorum kullanmak kuaför a gidemiyorum hepsi sıkıntı yaa 😔😂
SevgibiR Sinemtzr alıyor ya sır ağda kısa tüyleri bile 🤣 en olmadı giderken jilet yap yapcak bişi yok
Cigdemilkar Sinemtzr onlr ne pislikler goruyolar senin 3-5 kilin onlara fısss gelir😂😂 kardesim dogum hemsiresi anlatiyoda🙈🙈
ebrarmom08 Aselinannesi8134 3 u birarada kullaniyorum 😁 agda yapiyorum illaki kalan oluyor.onlari epilatorle oylede kalanlari mecbur jilet 😂 ben doguma yakin veya gobek iyce buyunce kuafore basliycam daha 15nci haftadayiz 😊
Damlademirr Vallahi bende hep jilet yapıyordum ama Doğuma kadar azalsın siye ağdaya kuaföre gitmeye başladım :) benimse aynı sorunum var şimdi doktora gideceğim ama hafif çıktı jiletten başkası temizlemez ama yapmıcam gerçekten jilet mahvediyor hemen çıkıyor üst üste de alınmıyor
Nursen21 Ağlamak istiyorum 😭 Valla bilmiyorum Kuaföre gitmek günah olmasaydı iyiydi Jileti de görmüyorsun heryerini kesiyorsun ağdayıda yapamıyorsun zaten E tüy dökücü kremlerde zararlı diyorsunuz ne yapalım bilmiyorum
Endegerlimoglum Nursen21 aynen bende kuaföre sırf günah diye gidemiyorum yoksa utanmam etmem acir diye de korkum yok. Kadın olmak çok zor
Annesininoglusu Nursen21 kuaföre gitmek neden günahmış? Siz iyi misiniz ya 😂 hey allahım daha neler duyucaz 🙄
Krasivyy Nursen21 kuaföre grmenin neyi günah ?? O günahsa sizin için sanal ortam internet telefon falanda günah olmalı bu nasıl bi zihniyet ya
Nursen21 Endegerlimoglum eşime diyorum mecburi gitsek olmazmı hani çokmu günah azcık günahsa gideyim bana kızıyor 😅 Birisi bizede fetva çıkartsın ya 🤣🤣🤣
hohomoromu Fadiiiik yok canım sadce acısı işte baska bırsey yok ben 28 haftann ıcındeym buzamana kafar ağda yaptırdm hep doktoruna sor ıstersn için rahat eder 😇😊💙👣
Nursen21 Endegerlimoglum ne yapalım işin içinden çıkamıyorum valla 🤦🏻♀️😅 en son zar zor birşeyler yaptım ama artık hiçbirşey yapabilecek durumda değilim maalesef
Deryakaya1802 Aselinannesi8134 Venüs breeze kullanıyorum çok da memnunum, önümü göremiyorum ki ağda yapayım 🤷🏻♀️ Bu rahat oluyo.
Endegerlimoglum Nursen21 al bendende o kadar. Tüm enerjimi alıyor bu tüy kıl meselesi. Kaç haftalıksiniz bu arada