Aselinannesi8134 Kizlr genital bolge temizliginjzi nasil yapiyorsunuz dogumuma az kaldi da fikir alayim
Endegerlimoglum Aselinannesi8134 ben kendimi kese kese jilet yapıyorum 😐 bian önce doğurmak istiyorum gobegimden hiç bisey görünmüyor
hohomoromu Ayguns Tüğ dökücü kimyasal içerikli oldugu ıckn kullanılmasınn ckk saglıklı olmaıdgını okumustum ınternetten 😒
Eliiii Ayguns ben kullanmıştım ve doktorum asla kullanma demişti çünkü lenf bezlerimi şişirmişti enfeksiyona neden olabiliyor demişti doktorum zatem ondan önce lazere gidiyodum şimdi de agdaya gidiyorum bence kullanma ☺️
Beklerken Endegerlimoglum bende hep jilet kullandim bu zamana kadar 2 sefer agdaya gittim ondan sonra jilet yapinca bikini bolgesinde sislikler oldu bazen baya buyuk oluyo ne yapsam bilemedim
Selale_bati Aselinannesi8134 lazerle yapiyordum simdi hamileyim diye jilete gectim hergun yapiyorum acilmam var yatisim yapilcak yine gece dus alip yapacam zaten 1 gun tutuyorlar normal dogumda
Ayguns Ya ben ağdadan çok korkuyorum jiletle yapıyorum bu aralar ama kaç gecedir kaşıntıdan uyuyamıyorum beni mahvetti be yapacağımı bilmiyorum 😕
Ayguns Tüy dökücünün rahatlığına da öyle alıştım ki hamile olduğumu öğrendiğimden beri mecbur jilet yapıyorum ama daha yolun başında bıktırdı beni
Ayguns Hulya57 veet’in tüy dökücüsünü kullanmıştım ben hemen alıyordu ama işte hamile olduğumu öğrendiğimden beri maalesef sadece jilet kullanıyorum şimdilik
Sinemtzr Ya kizlar bamada akil verin ben en son 37 haftalikken agda yaptrdm dedim heralde 38de dogururum, nerde 40 oldum vajinamin ustunde azar azar cikmis tuyler bazilari batik afedersiniz. Simdi bole yarin cati.muaynem var doktor bakmazmi bama boyle ? Cok uzun degil tuylerim jilet vurmak istemiyorumda bi cevap verirseniz. Bide dogumada bole.pis gtmk istemiom ama tuyler kisa agda olmazki tekrar napicam :((
Cigdemilkar Sinemtzr cati muayenesini bugun yaptrdim ben ustune bi ortu ortuyor doktor orani gormuyor bile sadece elini uzatiyor
FHKK Sinemtzr Yaa canım stres yapma kim bilir ne tür inanlar geliyor doktor orana bile bakmaz emin ol 😊
SevgibiR Sinemtzr alıyor ya sır ağda kısa tüyleri bile 🤣 en olmadı giderken jilet yap yapcak bişi yok
Cigdemilkar Aselinannesi8134 37 haftaligiz canim agdayi yeni yaptirdm p tesi sezeryanim var hep agdayla aldiriyorum miss gibi 🙈
Sinemtzr Cigdemilkar ne bilimm belki.bakmak.istemezde ya yine gidicem.agdaya ama cikmadi cok.kucukler birak.bide goremiyorum
Cigdemilkar Sinemtzr onlr ne pislikler goruyolar senin 3-5 kilin onlara fısss gelir😂😂 kardesim dogum hemsiresi anlatiyoda🙈🙈