Endegerlimoglum Nursen21 al bendende o kadar. Tüm enerjimi alıyor bu tüy kıl meselesi. Kaç haftalıksiniz bu arada
Nursen21 Endegerlimoglum 33+ 5 olduk Eldiven deniyeceğim bu defa galiba ama dr’uma Sorarım kremlerin sıkıntısı yoksa onu kullanırım
King_Ebeveyn Dr lar bizim vajinamızın kılıyla ilgilenmiyor ama sen illa çiçek gibi görsün istiyorsan temizlenirsin. Ama azıcık çıkmış kılı temizliycem diye dokulara zarar vermeyelim. Ya eşiniz yada kuaför halleder göbek büyük olunca
Saramm Kizlar en guzeli agda cok kisa olsa gene agdaya git cimbizla c3kiyor kuafor altan muaneye gidicrm dersen bende gecen ay oyle yaptirdim cunku 28 haftalik bebeyim
Dileksah Kuaförümde doguracak 😍 anam bende artıkın çırak kıza kaldım 😂😂 kendim yapamıyorum jilette alerji yapıyo mecbur
Hulya57 Ayguns agda cok canimi yakıyo jilet istemiyorum kullanmak kuaför a gidemiyorum hepsi sıkıntı yaa 😔😂
hohomoromu Fadiiiik yok canım sadce acısı işte baska bırsey yok ben 28 haftann ıcındeym buzamana kafar ağda yaptırdm hep doktoruna sor ıstersn için rahat eder 😇😊💙👣
Fadiiiik hohomoromu ayyy varya ha jilet yapa yapa bide sert cıkıyo ya benim korkum o ilk Ağdada🤭 ama dediğin gibi ben bi dokdorada sorim bakalım çok sağol kuzum😘🥰
hohomoromu Fadiiiik fazla uzatmadan git ama yoksa daha cok agdaya geleck okadr uzsfımı hafif gıt hemen yoksa zor olur bol şans 😅😅💙👣
Glcnkk Jilet Venüsss kesinlikle 10 numara ! Şiddetle tavsiye ediyorum. Ağda gibi yapıyor valla tabi ağda kadar uzun süre durmuyor ama temizlij açısından mis gibi oluyor bide diğer jiletler gibi ertesi gün cıkmıyo hemen. Çok çok memnunumm..
anneoluyormm Aselinannesi8134 ben hep agdaya gittim ama sürekli çıkıyor o bölge olunca doğuma da iki hafta kaldı o yüzden çok zor oldu ama eldivenle almayı denedim idare eder
Endegerlimoglum Nursen21 eldiveni ben denedim çok acıyo bıraktım hemen. Eldivene gelmesi için de uzamasi lazım sıkıntı oluyo o zaman