aycatutall6121 benim de bebeğim uyumluydu haftasıyla yine de istedi doktorum. İstediyse kesin doğrudur demiyorum ama bende şeker çıkınca doktorum bile şaşırdı. Haftama göre zayıfım, ailemde şeker öyküsü yok sende şeker olmasını beklemezdim dedi, o yüzden iyi ki yaptırmış diyorum. Siz de en azından yaptırmasanız bile evde ölçüm yapabilirsiniz açlık tokluk olarak. İnşallah yoktur tabi de tedbiri elden bırakmamak gerek.