Purple95 başta ben de zorlandım şuan oturttum. Öncelikle kahvaltı dahil her öğüne salata ya da yoğurtlu bir şeyle başlıyorum, ekmek pilav makarna hiç yemiyorum, tam buğday ekmeği bile yiyemiyorum, çorba hiç içmiyorum bunlar direkt kan şekerimi bozuyor. Canım çok ekmek çekerse lor peynirli mercimek ekmeği yapıyorum ondan 1 dilim yiyorum. Ara öğünlerde meyve yersem yanında hep 1 parça peynir ve 2 ceviz, 10 fındık veya 10 badem yiyorum. Bu şekilde hiç sınırın dışında ölçümüm olmadı. Ama gebelik şekeri bazen çok dirençli olabiliyormuş bunlara rağmen düzene girmezse insülin kullanmak gerekebilir.