Neselle senaal Ben yaptırdım ama sonucu ne olursa olsun hiç sorun değildi. Güzel çıktı sonuçta çok şükür
Senaaaskr Brcarss ben hala öğrenemedim cinsiyeti 12 küsürlerde gitmiştim İzmir’de. gittiğim hastanede cihaz çok kötüydü . Trabzonluyum . Trabzonda yaşıyorum şuan 14.haftadayım (13+5) cinsiyeti öğrenir miyim sizce. Kontrole gittiğimde 14+3 olacak
Brcarss Senaaaskr bence öğrenirsiniz cihaz ve dr iyiyse ve bebegin pozisyonuda uygunsa ogrenirsiniz kesin. Ben ilk oglumu 11. Haftada ogrenmistim ☺️
Senaaaskr Brcarss ayy hadi inşallah ben erkek gibi hissediyorum herkes de öyle diyor . Sağlıklı olsun tabi ama kızım olsun da çok istiyorum 🥹😇
Handaaan Kızlar bende 9+2 haftalık gebeyim temmuz sonu görünüyor doğum inşallah . 9 haftalık oldum belirtilerim kayboldu gibi goguslerde hafif acı var ama gitti gibi. Zaten bulantı kusma fln yoktu. Normal mi sizler nasilsinizz
Mmehtappp Handaaan normal canım bende de bulantı 8. Haftada falan az az olmuştu bel ağrısı ve kasık ağrısı oluyo çok yorulunca şuan 12. Haftadayim şükür diğer gebelere göre iyiyim yani sana özel her gebelik merak etme kanaman yoksa olumsuz bı durum hissetmiyosan gayet iyisindir
Hzlgns Handaaan günümüz nerdeyse aynı şuan 10+2 deyim benimde bulantım vs olmadı aynı dediğiniz gibi gayet sağlıklıyız ^doktorum 10.haftada gel dedi ama ben bir 11 de gideceğim daha net görmek istiyorum hemde ikili testini yaptırıcağım
Handaaan Mmehtappp tüp bebek ile hamile olunca sürekli bı tedirginlik ağrı olsa kötü birşey mi var olmayınca yine kötü mü birşey avr diye diye kendimi yiyorum.cok şükür kanama fln da yok zaten. Sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🥰
Mmehtappp Handaaan evet haklısınız bende de oluyor o merak işi hiç belirtim olmayınca diyorum acaba bişey mi oldu
Hasret18ayaz 12+3 ten merhaba kasıklarımda ağrılar oluyor bulantı kusma son gaz devam ama çok tedirginim en son 11+5 te gittim bebeğime bişey oldu diye aklım çıkıyor 13+1 de cinsiyet için gideceğiz umarım herşey yolundadir
Brcarss Senaaaskr ben ikinciye hamileyim ilki erkekti 3 yasimda su an da. Bu da erkek sanirm doktor oyle soyledi bende bi tane de kiz olsun die gonulden gecrdim ama hayirli boyleymis sagliklari yerinde olsunda kuzularimizin ☺️