1kopek1bebek bende öyle normal gemek gördümmü yada yemek yapma düşüncesiyle aklımdan geçti mi mideme bulanıyor yapamıyorum yemek bile . Kusmuyorum abura okeyim ama yemek dedin mi felaket geliyor. İlk 3 ay bebek kanean beslendiğinden aslında çok kafaya takmamak gerekiyormuş bu yeme işini ,2. Trimester da dikkat etmeye başlamak gerekmiş sıkma canını , ne yemek istiyorsan çok kaçırmadan ye bence . Zaten bişeyi normal porsiyonda yesem bile sanki zaman aktıkça midemde büyüyormuş gibi geliyor bana 🤦🏻♀️