Merhaba kızlaar 💫 15+1 olduk biz 🧿 13.haftadam beri kadar göbek deliğinin altında kasığımın biraz üstünde derinde böyle çok saniyelik bir kıpırdanma oluyordu, erken olduğunu biliyorum ama bebek hareketimi yoksa bağırsak mı bilemiyorum. Ama sanki neredeyse her gün oluyormuş gibiydi , nir kaç gündür hiç bir şey hissetmiyorum. Kontrole de en son geçen pazartesi gitmiştik her şey normaldi. Kuruntu yapıyorum sanırım . Sizce hissedilir mi hisseden var mı ?