-Papatya33 Bensu1111111 orası daha soğuktur tabi. Ben asla üşüyen biri değildim. Üşümeyi hiç sevmedim .
-Papatya33 Uniicorn yok ya biz her yeri kapatmaya bile yeni başladık 10gun oluyor. Daha soba bile yakmiyoruz.
Bensu1111111 Yektek22 ne yapıyorsun sen o kadar erkenden test mi yapılır 😅ki cumartesi bile erken ama biz meraklı olduğumuz için dayanamıyoruz
Mavili1480 Yektek22 12 ekim ama 28 inde yumurtlama gördüm 14 gün sonra regl olunuyormuş 11 inde olmam gerek 2 gün sonra yaparım negatif göreceğim gibi bir belirtim yok 🥲
Uniicorn Mavili1480 kan verdim cuma perşembe gecesi 0.5 geldi negatif bu gün yarın real olmam lazım hayırlısı
Mavili1480 sendekimsinnn Ay var canım ama istersen birde başka marka al dene malum yalancı pozitifler çok oluyor 🌸