Üzülme yukarı çıkma ihtimali yüksek dedi doktorum. Benimki çıkmadı ama hala çıkar diye ümitliyim 🫠 bebişe bir zararı olmuyor sadece erken doğum riski oluyor o da olmaz inşallah. Bir de sezaryen yapılıyor normal doğum olmuyor. Kasılma kanama olmustu bende progestan verdi dinleniyorum biraz daha iyiyim çok şükür. Sadece biraz daha dikkatli olmanız yorulmamanız gerek. İlişki zaten yasak. Bol bol dinlen ve dua et. İnnnşallah sağlıcakla vakitlice kucağımıza alırız hepimiz♥️🌸