Aysegebes hiç sorma ya ilk 1ay gözyaşım dinmedi resmen doktorda kanayınca bakarız vs diyordu darlama kendini fazla diye ,aynı şekilde dedi bana da ağır kaldırma ağır iş yapma öyle günlük üstten toplama ev işi yapabilirsin yemek vs 15 20dk yürüyebilirsin dedi.ben sadece yemek yapıp yatıyorum. :/ cinsel ilişki detaylıdaki önermedi kendi doktorum çiftlere kalmış diyor nasıl ilişki yaşadığına bağlı gibisinden biz risk almıyoruz yüzdük kuyruğuna geldik.Tehlike yaşamayalım bir de yeterince stresimiz mevcut.Bu hafta kesin gelir merak etme önce suni sancıyla alırlar bol bol merdiven çık yürü ilişkiye girin vs arkdaşıma öyle demişti.inşallah sağlıkla kucağına alırsında tüm dertlerimizi unuturuz gebelik süreci hiç kolay değilmiş