Benim üçüncü oğlumda plesenta aşağıdaydi Sezaryen dikişine yakındı hatta plesenta akreata da vardı baya baya riskliydim yani benim hiç bir şekilde düzelme olmadı doğuma kadar kimi zaman yattım hiç bir şey yapmadım kimi zaman hareket ettim uzun yola bile gittim yine de düzelmedi doğum riskli geçebilir demişti doktorum hatta ameliyata profesörde girdi çok şükür ben bir sıkıntı yaşamadım güzel geçti doğumum