fufucum canım boş gebelik bende yaşadım. Ben kendi kendime düşük yaptım çünkü değerim en fazla 86ydi. Zaten değerim düşmeye başladı ardından. Doktorum 3-4 ay doğal deneyelim vücudunda ilaçlar için (tüp bebek tedavisiyle idi) vücudun toparlansin demişti. Ben 4 ay sonra doğal yolla hamile kaldım. Lütfen canınızı sıkmayın. Bu bir süreç 🌸 Rabbim isteyen hakkeden herkesi mucizesiyle taçlandırsın. Kucağınıza bir bebişler nasip etsin inşallah 🌸
Rukye34 canım, hakkınızda hayırlısı olsun. Boş gebelik üzücü birşey gibi görünse de sonrasında hamile kalan birçok kişi tanıyorum ve kendimde buna dahilim. Hiç üzülmeyin, belki de Rabbim size 1 hafta sonra kalp atışını nasip edecek 😊