Ben 2 doktora ayrı ayri gozukmustum ilk doktorum bekleyelim dedi kalp atışı duyabiliriz bir hafta sonra gel demişti ama zehirlenirim korkusuyla baska doktora gittik 2. Doktorum ihtimali yok boş kese kendi düşmesi daha fazla kanama ve ağrı çekmeye sebebi olucak seni bundan kurtaralım dedi kürtaj günü vermişti ertesi gün ameliyat oldum zaten