Rukye34 bugün sabah ben de inanılmaz şiddetli sancılar yaşadım, kanamam aktif başladı normalde de sancılarım olur hep adette ama bu denli şiddetli sancı hiç yaşamamıştım, tuvaletten çıkamadım kasılmalardan bağırsak kasılmalarım da çoktu. öyle başım döndü ki tuvaletteyken bi anda istifra ettim çok korktum. Sizde de olmuş muydu? Son 1-2 saattir Allahıma şükürler olsun gevşedim var kramplar yine biraz ama buna razıyım. en az 2-3 saat yüksek sancı çektim inşallah tekrarlamaz. Kanamam yoğunlaştı tek tük küçük pıhtılar düşüyo, ama harici bi gelişme yok şu anda. 😔😔 bir an önce geçsin istiyorum şu süreç, psikolojik de yoruldum.