33+1
Vajinal enfeksiyon var şuan fitil ve antibiyotik kullanıyorum enfeksiyon sancı da yapıyo
Günler sanki yavaşladı hiç zaman geçmşyo gibi nefes almak bile daha zor oluyo her gün bide bebek iri bende fıtık var bakalım 2 hafta sonra doğumu konuşacaiız inşallah doktorla