Zuluss bizde 33+1 olduk bu gun hafif bir kanamam geldi onun dışında iyi gidiyor cok şükür bazen sertleşyor rahat nefes alamıyorum vs bunlar da normal olacak şeyler 🤭 doktora gittiniz mi ben en son 30+3te gittim 1700 Gr gelmişti şimdide salı gunu gidicem kaç Gr oldu acaba