Kızlar birşey soracağım post açtım ama kimse cevaplamadı 🫣
Şimdi bende çatlayma ipnesi tedaviai olacaktım beş gün boyunca letruzol diye yunurta büyütme ilacı kullandım sizin kullqndığınız ilacın femaranın bir değişiymiş sanırım neyse sonea 7 kasımda yumurta yeterince büyümüşse çatlatma iğnesi olacaktım ama doktor çok güzel iğneye gerek kalmamoi yumurta kendi çatlamış dedi mm’sini söylemedi bu arafa bende ilk dega böyke bişey yaşadığım için sormadım burdan öğrendim mm olayını neyse şimdi üzerinden tam bir hafta geçmiş oluyor dün idrar testi yaptım negatif sizce tutarmı ne zamqnq test yapmalıyım doktor beklenen adetini beş gün geçir falan dedi de merakta ediyoeım o yüzden erkenden bakmak istiyorum sanırım🫣