efgoksen 31 ekimde sanırım dimi. Bende o zaman yaptırdım. Daha hiç test yapmadım. Ayın 14.de doğum günümde yapmak istiyorum. Bakalım. Biz iğneden bir gece evvel,iğnenin ertesi günü ve sonra ikinci günü değerlendirdik. Üçüncü günü yani son değerlendirme gününü kaçırdık. Kızım hastaydı yapmadık. O yüzden bilemiyorum ne oldu. 31.de doktorum bir tanesi çatlamak üzere bile dedi. İlk defa iğne kullandım bakalım merakla bekliyorum