Cerenia ben de pcos var aynen bende düzensizlik vardı mart ayında düşünmeye başladık düzene sokmak için üç ay düzenleyici kullandım ben adet için sonrasında ilk ayda hemen hamile kaldım mayıs sonunda işte temmuzda kal durduğu için kürtaj oldum ne yazıkki işte iki ay korunduk falan doktor şimdide yumurta geliştirme için o ilacı verdi sonra iğneyle çatlatırız dedi ama kendiliğinden çatladı öyke yani benim durum canım denediğimiz sürede ilk gebeliğimde yani hiç böyke şeylerle upraşmamıştım ama bunda sanırım zaman da kaybettirmemek için böyke bi uygulama yaptırıuor doktor tan anlamadım ama bakalım nasip hayırlısı diyorum bende