Kızlar iyi akşamlar. Çarşamba günü yani 30ekim ovitrelle iğne yaptırdım. İki gündür aşırı derecede karın şişkinliği gaz problemi yaşıyorum. Sanki karnıma dokunsalar patlatacakmış gibi. İğne vurulunca bu gibi şeyler yaşadınız mı acaba veya ne etkilerini gördünüz?