Senonif Karanfil_ evet gitmek istiyorum başka doktora da bakalım bi pazartesiye sıra alırım belki devlete giderim ama devletin de düzgün davranmasını beklemiyorum fazla
Senonif A_nuur19 Allah razı olsun 🤲🏻 nasip artık bende Rabbime bıraktım o en iyisini en hayırlısını bilir 🤲🏻🥹
Senonif momBg baya adet oldum aslında yerleşmeye hiç benzemiyor 😂 oluk oluk kanıyorum Ahaha ama bir yandan da hcg hormonu yükseliyor 🥹 Allah hayırlısını versin inşallah sağlıklı bir gebeliğe dönüşür
Senonif ylmz97sema bana da aynısından oldu işte hem adet oldum hem hcg hormonum yükseliyor saçma sapan bişey yaşıyorum Allah sonumuzu hayır etsin, sen de bi test yap istersen 😅
semi29_ ylmz97sema 2 haftada bir hasta oluyorum demiştin bu bir sorun olduğuna işaret yani 2 haftada bir düzenli adet oluyor olabilirsin ama bu bir sorun ondan dolayı da böyle bir şey yaşamış olabilirsin ya da dediğim gibi yerleşme kanaması da olabilir
Alyadnz33 Senonif kız testin pozitif mi bana neden haber vermiyor sun üzüldüm gerçekten en çok merak ben ettim
Alyadnz33 Senonif ayy inşallah Rabbim duysun sesini tutunur inşallah ama ben dedim sana gebeyken adet gören var
Elif2230 Mom_06 Ben de 2. Bebiş istiyordum pazar test yapmıştım silik çıkmıştı bugün doktora gittim HCG 610 olmuş ama ultrasonla bakmadı salı gün çağırdı ümit ediyorum ama heyecanlanma istemiyorum
Dyg284 Mom_06 bende 3 gün önce kan testi verdim 12.9 çıktı dün de bugün de idrar testi yaptım silik şeklinde çıktı adetime de 1 gün var sizce hamilemiyim
ylmz97sema semi29_ cnmm benim ya aynn ole bilmiyorum bende ne gibi sorun var anlamadım sekerim💕 2 haftada bı hasta oluyom ama 15 günü 2 3 gün geçiyor