Melikeakkc Mom_06 bende adetime son 6 gün kala kan verdim negatif çıktı. 3 gün kala test yaptım pozitifti kanda da 23 çıktı sonra yükseldi
seher_shr Hepinize merhaba bizde 3. Kez deniycez şuan tedavi sürecine girdik dondurulmuş embiriyolarimiz var transfer öncesi ilaç tedavisindeyiz deneyimlerinden faydalanmak isterim🙏🏻
ylmz97sema semi29_ cnmm benim ya aynn ole bilmiyorum bende ne gibi sorun var anlamadım sekerim💕 2 haftada bı hasta oluyom ama 15 günü 2 3 gün geçiyor
semi29_ ylmz97sema inşallah bir sorun yoktur ama bu normal değil canım dikkat et gösterme de fayda var 🌸
momBg anneeolmkkk canım bende regl oldum sanırsam ama normal kan kırmızı olur yani öyle yaşardım ama şuan açık kırmızı kan geliyor ama leke gibi akıyor yani kafam iyice karıştı 🥹🥹
momBg anneeolmkkk yarın normal de olmam lazım canım eğer zaten yarın da böyle az az açık renk gelirse kan veririm direk 🥰inşallah söylemeniz bile mutlu ediyor ya çok farklı bi bekleyiş