Brlshn Yaprakunallar hamile olduğumu öğrenmeden önceki günler benimde çok kasık ağrım vardı adet olacak gibi. Adet ve gebeliğin belirtileri başlarda birbirine benziyor. İnşallah gönlüne göre hayırlısı olur 🙂
Yaprakunallar Brlshn evet suan geçti mesela yok sanki olacakmış gibi olmuştum ağrıdan bakalım ne olacak bugün yada yarın olmam gerekiyordu insallah vardır
mlkpkrr Benmde bir gün gecikti dün kahverengi leke geldi adet oldum sandm bekledm olmadım. Bugün tedt yaptm çift çizgi oldu kan vermeye geldm şmdi beklyorum. Birde griptim bu hafta grip ilacı kullandım çok tedirginim böyle bişi yaşayan oldumu
Karanfil_ Senonif başka doktorlara da görün mutlaka benim arkadaşım aynı sizin yaşadıklarınızı yaşadı kimi dış gebelik dedi kimi kimyasal dedi sürekli başka doktorlara göründü en sonunda bi doktor keseyi gördü ve geç döllenme olduğu için böyle olmuş dedi ve şuan hala ara ara kanaması oluyor progestan kullanıyor sakın bi doktorun görüşüyle ilaç falan almayın düşük için
Senonif Karanfil_ evet gitmek istiyorum başka doktora da bakalım bi pazartesiye sıra alırım belki devlete giderim ama devletin de düzgün davranmasını beklemiyorum fazla
Senonif momBg baya adet oldum aslında yerleşmeye hiç benzemiyor 😂 oluk oluk kanıyorum Ahaha ama bir yandan da hcg hormonu yükseliyor 🥹 Allah hayırlısını versin inşallah sağlıklı bir gebeliğe dönüşür
Mevsimktl123 Baharaysel3 keşke canım emin olsam sigara kullanıyorum bilsem ki gerçekten var anında bırakırım ama belli değil ya daha içiyorum 🙁