Summmmyy Arkadaşlar bir hemşire olarak söylüyorum bende isterdim çok güzel girip çıkmayı doğuma ama maalesef her şeyin bir sebebi var özellikle takılar kesinlikle yasak şöyle anlatayım size örneğin yüzük kaldı küpe kaldı ya da bileklik sizde acil bir durum oldu ya da hiçbir şey olmasa bile ödem oluşma riski çok yüksek e bildiğiniz üzere ödemde vücut şişiyor ve ne kadar sürede iner belli olmuyor yüzük parmağınızı uzun süre sıksa ya da bileklik bileğinize otursa asla o an farketmezsiniz Allah korusun basit bir şeyden daha büyük sorunlara sebebiyet verir
ikibaloglanannesi Sezaryen oldum geçen sene şubatta devlette altın küpemi,alyansımı,saçımdaki tokayı ve iç çamaşırıma kadar çıktı😅
Hamileolmak1 _mavii_ oje herhangi bi Kalpde sorun olduğunda nabız gerektiğinde nabzın ölçümünü engelliyor
Defnezumramom Minnikpatates aynı yerden büyük ihtimal bu duruma ben sevindim valla ya eski dikiş yerim hala mor ve şiş duruyordu altından falan kesse 2. Bi dikişle daha çirkin görünürdü heralde
Minnikpatates Defnezumramom olan hep kaıdnlara oluyor be 😂 valla dogumada az kaldı iyice korku geliyor
Defnezumramom Minnikpatates valla benimde az kaldı ama korkmuyorum ya sağlıcakla kucağına alıyımda başka bişi istemiyorum 😅
Zeyzeyp Minnikpatates oje sorun olacağını düşünmüyorum ama küpe tel toka vs hiç bişey olmucak anadan doğma cıplak oluyoruz işte 😂
Zeyzeyp Defnezumramom yok makjayla girmiştim hiç bişy demediler bnce okdrda karışamazlar makyajın ne zararı olabilir ki ☺️
Defnezumramom Zeyzeyp ben üşenirim makyaja ya bide görünce ağlıyorum zaten foto çekiyorlar kaşım gözüm akmasın diye yapmıyorum
Defnezumramom Zeyzeyp aynı yerden kesilip kesilmeyeceğine emin değilim ama eski dikişlerimi kesip atacakmış onu biliyorum😅
Minnikpatates Defnezumramom ben ilkinde 4 gün suni yedim artk son demlerimde sezeryan oldugumdan hiçbişe hatırlamıyorm kurtulaym derdindeydim şimdi nedense bi korku geliyor
Zeyzeyp Defnezumramom ikinciyi dikerken ilkini kim dikti diye ssoruyordu oradakilere kötü olmuş diye hatta düzelttik demişti ikncide dikişi benim şansıma 1 sezaryanımda kim girdiyse 2.de Aynı ekip vardı şuna doğum yapalı 2 sene geçti üzerinden gayet dikiş güzel düzgün
Zeyzeyp Defnezumramom ilk oğlumda süslenmedim acemeligimemi geldi bilmem hiç foto bile çekmemişim gibi bişy 2. De kızımda hazırlandım Hatıra kalsın diye özenmiştim evet aynı ağlıyorum bnde akıyor illa
Defnezumramom Zeyzeyp benim dikişim düzgün ama şişlik ve morluk var hala 14 ay oldu zamanla geçer mi geçmez mi bilmiyorum ama doktorum ben estetiğe önem veriyorum o yüzden alacağım o dikiş yerini dedi
Defnezumramom Zeyzeyp benimde kızımda yok küvezdeydi bide o zamanlar boş yere para almak için yatırmışlar resmen çocuğumu bunda da doğum paketinde fotoğrafçı var o yüzden bunda bende özenecek gibiyim en azından ameliyattan çıkınca