Minnikpatates Defnezumramom ben ilkinde 4 gün suni yedim artk son demlerimde sezeryan oldugumdan hiçbişe hatırlamıyorm kurtulaym derdindeydim şimdi nedense bi korku geliyor
Defnezumramom Minnikpatates o işte travma yaratan sende yoksa sezeryanda bişi yok ya ben planlı sezeryan oldum tek korkum hiç ameliyat olmamış olmaktı onun dışında başka bişi yoktu
Defnezumramom Zeyzeyp benim dikişim düzgün ama şişlik ve morluk var hala 14 ay oldu zamanla geçer mi geçmez mi bilmiyorum ama doktorum ben estetiğe önem veriyorum o yüzden alacağım o dikiş yerini dedi
Defnezumramom Zeyzeyp benimde kızımda yok küvezdeydi bide o zamanlar boş yere para almak için yatırmışlar resmen çocuğumu bunda da doğum paketinde fotoğrafçı var o yüzden bunda bende özenecek gibiyim en azından ameliyattan çıkınca