Defnezumramom Minnikpatates ameliyatta değil kız ben bi daha ki kontrolde aynı yerden mi kesiyorlar onu sorcam o araya sıkıştırcam bunuda 😅😅
Defnezumramom Minnikpatates bugün kontrole gittim doktoruma sordum sezeryanı aynı yerden mi keseceksiniz diye ben estetiğe çok önem veririm annelerimde önceki kesiğini ordan kesip atacağım yeni bi dikişin olacak dedi
Deniz4848 Minnikpatates 5 gün önce doğum yaptım devlet hastanesinde her şey çıkacak :) apar topar doğuma alındım ayağımda oje vardı ona ses çıkarmadılar ama elde olunca siliyorlar nabzını ölçmek için cihaz taktıklarından
Minnikpatates Deniz4848 yhaaa ayyy kıntrole giderkendr mi artık son haftalar sürmesek napsak 😂 bu arada hayırlı olsunnn rabbim analı babalı büyütsün 🥰🥰 ilk miydi sizin
Deniz4848 Minnikpatates çok teşekkür ederim😊 yok benim ikinci. Kontrole giderken sürerseniz de hemşirelerin asetonu oluyor hemen silerler onlar her duruma hazırlıklı :)
Defnezumramom Minnikpatates aynı yerden büyük ihtimal bu duruma ben sevindim valla ya eski dikiş yerim hala mor ve şiş duruyordu altından falan kesse 2. Bi dikişle daha çirkin görünürdü heralde
Summmmyy _mavii_ nasıl bir şey olmaz hanımlar kandaki oksijeni yani satürasyonu ölçüyorlar parmaklardan oje olduğunda temas olmuyor cihazla