Annelikmghb Merve8155 gebelik bekleniyorsa zaten regl gecmesi gerekiyor erken gebelik testleri yanıltıcı olabiliyor
Gamzeli-annee Merve8155 ben✋🏻 hatta doktor hamilelik kesin yok adet olursun bi kaç güne demişti kş şu an 26 haftayı geçtik çok şükür 🥰 sizde güzel haberler alırsınız inşallah
Yaprakunallar Bende adete 4 kala prodoctor erken gebelik testi yaptım negatif çıktı net bat 2 kasım benimde kasık ve alt karnımda adet olcak hissi var normalde olacağım gün olurdu bu his veya bir gün öncesi ya erken olucam yada geç döllenme
Ensr acelyaprak sizin kan testinde mi negatif çıktı acaba benim bat bugün dün akşam kan verdim negatif çıktı bugün de adet olmadım bekliyorum öyle
Oyku2602 Benimde bugün gecikmenin ilk günü. Erken gebelik yaptım ama negatif çıktı. İnşallah hamilelik vardır. Benim de regl belirtilerim var ama hiç gecikme yaşamadım bu yaşıma kadar. Bakalım yarını bekliyorum yarın da olmazsam bi kan vereceğim