Fatmaacylnn rumikaa anladım teşekkür ederim neye göre yapıyorlar acaba aşıyı herkese farklı farklı haftalarda yapmışlar genelde
Fatmaacylnn Anonimanonim yaa öyle mi olmayınca bi sıkıntı olmuyormuymuş? Yoksa sizin aşınız önceden olduğu için mi gerek yok dedi
Fatmaacylnn Havvabektas 19 haftalıkken banada söylemişti hemşire ama bebeğin hareketlerini az hissettiğin için o haftada istememiştim ben sonrasında da aşı yok falan denildi bu haftaya kadar geldik bakalım nasıl olacak
Anonimanonim Fatmaacylnn yok ben hiç olmadım doktorum izmirin en iyi doktorlarından perinataloji uzmanı ve doçent önermedi
Fatmaacylnn Havvabektas aşıdan sonra bi sıkıntı oldu mu bszıalrı çok zor oluyor diyor korkuyorum da biraz bide ikinci doza gerek var mı tek doz yeterli değil mi
Havvabektas Fatmaacylnn benim hiç yan etkisi olmadı kol ağrısı bile olmadı bende ben uzun zaman aşı olmadığım için doktor iki doz ol dedi
_-7_- Fatmaacylnn erken doğum rıskım vardı rahım ağzı açıklığım progestan vs kullandım tahım ağzı açıklığım duzeldıgı ıcın aşı oldum. Aşıyı sadece 1 hafta bekledım olmadığı uçun
didm6134 Esmalmila bunu doktorunuza danıştınız mı o ne diyor bende 14.haftadayım saglık ocagına gebe izleme kayıt actırdıgım zaman Aralık 2 de tatenoz ve tahlil için cagirdi lar ne yapcam bılmıyorum doktora gittigimde hep unutuyorum sormayı